Często zadawane pytania

Wiele kwestii, o które pytacie najczęściej, zabraliśmy w listę. Sprawdź czy znajdziesz tu odpowiedzi na nurtujące Cię pytania w temacie uczestnictwa w sesjach online w Sunbirds.

1. Jak zacząć psychoterapię online w Sunbirds?

Cały proces jest bardzo prosty i intuicyjny. Wystarczy wybrać terapeutę, z którym chcesz umówić się na konsultacje wstępne lub psychoterapię indywidualną. Po dokonaniu wyboru, sprawdzasz dostępność danej osoby i rezerwujesz wizytę w dogodnym dla Ciebie terminie za pomocą naszego kalendarza.

Po opłaceniu wizyty wszystko gotowe. Pozostaje Ci jedynie przygotowanie się do rozmowy online. Pamiętaj, że powinien to być czas i miejsce, gdzie będziesz mieć pełną swobodę wypowiedzi i nikt nie będzie Ci w niej przerywać. Możesz mieć pod ręką wszystko czego będzie Ci trzeba, np. ciepły napój, koc czy chusteczki do nosa. Jeśli korzystasz ze słuchawek z mikrofonem to koniecznie sprawdź wcześniej czy działają poprawnie. Pamiętaj, sesja to czas dla Ciebie, powinna przebiegać bez żadnych zakłóceń.

2. Jak zapisać się na wizytę?

Wizytę rezerwujesz za pomocą naszego kalendarza. W formularzu wybierasz kategorię usług (konsultacja wstępna lub psychoterapia indywidualna) oraz terapeutę.

Po wybraniu odpowiedniej osoby, w kalendarzu poniżej wyświetlą Ci się dostępne terminy, a po kliknięciu na datę również godziny.

Godziny podkreślone na czerwono są już zajęte, ale istnieje możliwość zapisania się na listę rezerwową. Pozostałe są do Twojej dyspozycji.

Po wybraniu odpowiedniego terminu i wpisaniu ewentualnych uwag w polu poniżej przechodzisz do podsumowania. Tam możesz sprawdzić szczegóły wizyty. Jeśli wszystko się zgadza uzupełnij pole z danymi kontaktowymi, wybierz formę płatności i kliknij przycisk „Wyślij”. Pojawi się okienko z potwierdzeniem dokonania rezerwacji i gotowe. Pozostaje teraz przygotować się do spotkania, jak w pkt.1.

3. Czy rozmowy online z terapeutą są bezpieczne?

Jak najbardziej, stawiamy tylko na sprawdzone formy terapii. Terapia online jest tak samo skuteczna, pełnowartościowa i bezpieczna, jak terapia przeprowadzona stacjonarnie w gabinecie. Jeśli masz obawy co do komunikatora, to jesteśmy otwarci na inne propozycje rozwiązań technologicznych.

Statystyki wskazują, że klienci korzystający z e-wizyt są równie zadowoleni z efektów odbywanej terapii, co osoby uczęszczające na spotkania w gabinecie. Co więcej, tak samo długo odczuwają pozytywne skutki terapii już po jej zakończeniu.

4. Jaki jest koszt konsultacji?

Koszt jednej sesji psychoterapeutycznej wynosi 180-200 zł. Wszystkie informacje zawarte są w cenniku, który zobaczysz podczas zapisu na daną sesję i wyborze usługi.

5. Czy jedna wizyta wystarczy?

Czas trwania terapii jest bardzo indywidualną sprawą. Wsparcie w kryzysie wywołanym przejściowymi okolicznościami jest zdecydowanie krótsze niż praca nad dolegliwościami, które klient odczuwa latami. Jednak w zdecydowanej większości przypadków, jedna sesja nie jest wystarczająca, aby uzyskać efekty jakich oczekujemy.

6. Jakie są akceptowalne formy płatności?

Przyjmujemy płatności przez serwis PayPal oraz Przelewy24. W przypadku pacjentów, z którymi współpracujemy na stałe ustalamy to indywidualnie, zazwyczaj przelewem. Jest to darmowy (dla kupujących), łatwy i bezpieczny system płatności internetowych.

7. Czy jest możliwość psychoterapii nie przez Internet?

Prowadzimy działalność jedynie w formie sesji online. Mamy w planach prowadzenia sesji stacjonarnych w Warszawie, ale w przyszłości. Będziemy o tym informować w naszych mediach społecznościowych oraz na stronie www.

8. Czy mogę otrzymać fakturę?

Faktury wystawiamy na prośbę pacjenta. Jeśli zależy Ci na tym, aby ją otrzymać, napisz do nas na adres: hello@sunbirds.pl

9. Czy mogę odwołać wizytę?

Możesz odwołać wizytę w każdej chwili. Jeśli jednak odwołasz ją w czasie krótszym niż 24h przed spotkaniem, nie dokonujemy zwrotu wpłaconych środków.

10. Czy mogę zmienić termin konsultacji?

Jeśli chcesz przełożyć sesję, to rezygnujesz z aktualnego terminu i w kalendarzu rezerwujesz nowy termin. Jeśli do sesji zostało więcej niż 24h, otrzymasz zwrot środków.

11. Dlaczego udzielacie porad online?

Chcemy, aby nasza pomoc dotarła do każdego, również do osób dla których dostęp do specjalistycznej pomocy jest ograniczony z różnych względów. Osoby zamieszkujące w mniejszych miejscowościach lub przebywające za granicą, gdzie język jest barierą, również powinny mieć ten komfort i chcemy im go zapewnić. Z terapii online skorzystało już tysiące osób, a my jesteśmy otwarci na każdego, kto tego wsparcia potrzebuje.

12. Czy udzielacie porad w języku angielskim?

Jak najbardziej, porad udzielamy zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Również w obu językach prowadzimy psychoterapię

13. Czy w konsultacji mogą uczestniczyć oboje partnerzy?

Na ten moment nie ma takiej możliwości. W Sunbirds prowadzimy jedynie terapią indywidualną. Nie wykluczamy jednak terapii par w przyszłości. W związku z profilem firmy byłaby prowadzona w języku angielskim, chyba, że Twój partner posługuje się polskim na wystarczającym poziomie, by uczestniczyć w terapii.

Jeśli nastąpią jakieś zmiany w tym kierunku, to będziemy o tym informować na naszej stronie.

14. Czy konsultacja wstępna może trwać dłużej niż 25 minut?

Jeśli widzisz taką potrzebę zapisz się na konsultacje psychologiczną.

15. Przez jaki komunikator będzie prowadzona terapia

Sesje prowadzimy przez Skype. Login otrzymujesz w mailu zwrotnym, potwierdzającym dokonanie płatności za sesję.