1. Jak zacząć psychoterapię online w Sunbirds?
Po opłaceniu wizyty wszystko gotowe. Pozostaje Ci jedynie przygotowanie się do rozmowy online. Pamiętaj, że powinien to być czas i miejsce, gdzie będziesz mieć pełną swobodę wypowiedzi i nikt nie będzie Ci w niej przerywać. Możesz mieć pod ręką wszystko czego będzie Ci trzeba, np. ciepły napój, koc czy chusteczki do nosa. Jeśli korzystasz ze słuchawek z mikrofonem to koniecznie sprawdź wcześniej czy działają poprawnie. Pamiętaj, sesja to czas dla Ciebie, powinna przebiegać bez żadnych zakłóceń.
2. Jak zapisać się na wizytę?
Po wybraniu odpowiedniej osoby, w kalendarzu poniżej wyświetlą Ci się dostępne terminy, a po kliknięciu na datę również godziny.
Godziny podkreślone na czerwono są już zajęte, ale istnieje możliwość zapisania się na listę rezerwową. Pozostałe są do Twojej dyspozycji.
Po wybraniu odpowiedniego terminu i wpisaniu ewentualnych uwag w polu poniżej przechodzisz do podsumowania. Tam możesz sprawdzić szczegóły wizyty. Jeśli wszystko się zgadza uzupełnij pole z danymi kontaktowymi, wybierz formę płatności i kliknij przycisk „Wyślij”. Pojawi się okienko z potwierdzeniem dokonania rezerwacji i gotowe. Pozostaje teraz przygotować się do spotkania, jak w pkt.1.
3. Czy rozmowy online z terapeutą są bezpieczne?
Statystyki wskazują, że klienci korzystający z e-wizyt są równie zadowoleni z efektów odbywanej terapii, co osoby uczęszczające na spotkania w gabinecie. Co więcej, tak samo długo odczuwają pozytywne skutki terapii już po jej zakończeniu.
4. Jaki jest koszt konsultacji?
5. Czy jedna wizyta wystarczy?
6. Jakie są akceptowalne formy płatności?
7. Czy jest możliwość psychoterapii nie przez Internet?
8. Czy mogę otrzymać fakturę?
9. Czy mogę odwołać wizytę?
10. Czy mogę zmienić termin konsultacji?
11. Dlaczego udzielacie porad online?
12. Czy udzielacie porad w języku angielskim?
13. Czy w konsultacji mogą uczestniczyć oboje partnerzy?
Jeśli nastąpią jakieś zmiany w tym kierunku, to będziemy o tym informować na naszej stronie.